„antiOffice‟ produkcijos fotografavimas. Kelios siūlomos idėjos.
„antiOffice‟ kosmetika ypač reikalinga žmonėms, daug laiko praleidžiantiems biuruose ir kontorose. O būtent tokiose darbo vietose yra daug veikiančios biuro technikos, sukuriančios elektromagnetinius laukus. Ši kosmetika sušvelnina aplinkos įtaką odai. Taigi nuotraukose reikėjo tinkamai pateikti „antiOffice‟ produkcijos apsauginį poveikį tiek estetiniu, tiek idėjos atžvilgiu. Fotostudijoje teko sukurti ir kelias foto manipuliacijas.
Buvo paruoštos keturios reklaminės nuotraukos, kuriose buvo pateiktos keturios skirtingos idėjos.
Pirmoje nuotraukoje matome miške medituojantį, kostiumu apsivilkusį vaikiną. Savaime suprantama, kad miškas asocijuojasi su natūralumu, priebėga, kurioje atsigauna organizmas ir nurimsta bei išsivalo mintys. Taigi galima suprasti, kad šios kosmetikos apsauginis poveikis toks, tarsi žmogus būtų leidęs laiką ne uždaroje, gana kenksmingoje aplinkoje, o ramioje gamtos apsuptyje. Taip pat nuotraukoje keliama mintis, kad šios priemonės taip pat asocijuojasi su maloniais žmogui pojūčiais, tarsi gali juos sukelti, atitraukti nuo nuobodokos realybės ir nukelti jį ten, kur jis dabar nori iš tiesų būti.
Panaši idėja yra ir ketvirtos nuotraukos: čia taip pat žmogus – šiuo atveju mergina – tarsi iš kasdienybės nukeliama prie saulėtos jūros pakrantės, kur jos odą lepina gaivus jūros oras.
Antroje nuotraukoje palyginamas kenksmingas technikos poveikis ir „antiOffice‟ kosmetikos poveikis. Vienoje pusėje matome, kaip pakenkta gamtai, kitoje pusėje - kaip viskas žydi ir žaliuoja.
Trečioje nuotraukoje parodyta, kad ši kosmetika gali tapti permatomu gamtos skydu, saugančiu odą nuo kenksmingos aplinkos.
Taigi pateiktos kelios idėjos, kad užsakovas galėtų išsirinkti, jo manymu, tinkamiausią.
Nuotraukos iš fotosesijos